Zapytaj o termin:


Szanowni Goście

Serdecznie witamy w Hotelu „ACTIVE”. Dziękujemy za wybór naszego Hotelu jako miejsca Państwa pobytu i wypoczynku. Zapewniamy, że z naszej strony dołożymy wszelkich starań, aby pobyt w hotelu „ACTIVE” spełnił Państwa oczekiwania.

Do Państwa rąk oddajemy niniejszy Informator Hotelowy, który ma pełnić rolę przewodnika po naszym Hotelu i świadczonych przez nas usługach.

W wypadku pytań lub wątpliwości Pracownicy Hotelu są do Państwa dyspozycji.

Szanowni Rodzice, prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na dzieci przebywające w hotelu. Prosimy, aby nie przebywały same na tarasie, pomoście oraz przy wypożyczalni sprzętu pływającego.

Życzymy miłego i udanego pobytu
Dyrekcja i Pracownicy Hotelu „ACTIVE”

INFORMACJE OGÓLNE

Dla Państwa bezpieczeństwa i wygody prosimy o zapoznanie się z następującymi informacjami:

Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do Recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.

RECEPCJA HOTELU, TEL.: 101
Pracownicy Recepcji służą Państwu pomocą. Udzielą oni wszelkich informacji na temat Hotelu, atrakcji turystycznych oraz wydarzeń kulturalnych i imprez.

DOBA HOTELOWA

Doba hotelowa rozpoczyna się pierwszego dnia pobytu o godzinie 14:00, kończy o godzinie 11:00 ostatniego dnia pobytu. Hotel może przedłużyć dobę w miarę dostępności pokoi. Życzenie przedłużenia pobytu Gość powinien zgłosić w Recepcji do godziny 22:00 dnia poprzedzającego termin najmu pokoju. Rozliczenie usług hotelowych następuje w recepcji w godzinach 10.00 – 22.00. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu albo innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania hotelu.

ODWIEDZAJĄCY

Prosimy o przyjmowanie Gości spoza Hotelu w godzinach od 10:00 do godz. 22:00. Gość hotelowy nie ma prawa przekazywać zwalnianego przez siebie pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.

ZAKAZ PALENIA

W hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia. W razie naruszenia zakazu zostaną Państwo obciążeni kosztami odświeżenia pokoju i interwencji straży pożarnej.

ZAKAZ PRZEBYWANIA ZWIERZĄT

Hotel nie przewiduje możliwości przebywania zwierząt w pokojach hotelowych.

CISZA NOCNA

Prosimy o zachowanie ciszy nocnej w godz. od 22:00 do 7:00.

DZIECI W HOTELU

Serdecznie witamy wszystkie dzieci w Hotelu „ACTIVE”. Łóżeczka dla dzieci oraz wanienki wstawiamy do pokoju na Państwa życzenie.

BUDZENIE

Informujemy Państwa o możliwości budzenia telefonem przez Recepcję, tel.: 101.

USŁUGI

Przesyłanie faxów, kopiowanie, wysyłanie listów, zamówienia taksówki – prosimy o kontakt z Recepcją, tel.: 101.

PARKING

Znajdujący się na terenie Hotelu parking samochodowy jest parkingiem niestrzeżonym – bezpłatnym. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie lub kradzież samochodu czy też innego pojazdu należącego do Gościa Hotelu.

PŁATNOŚĆ

Hotel przyjmuje wpłaty gotówkowe w PLN oraz wpłaty kartą płatniczą lub kredytową.

DODATKOWE DOPOSAŻENIE POKOJU

Zapotrzebowanie na dodatkowe ręczniki, poduszki, kołdry prosimy zgłosić Recepcji, tel.: 101.

DEPOZYT

W każdym pokoju znajduje się sejf hotelowy. W razie pytań prosimy o kontakt z Recepcją, tel.: 101.

POMOC MEDYCZNA

Prosimy o kontakt z Recepcją, tel.: 101.

BANKIETY, PRZYJĘCIA

Służymy pomocą w zorganizowaniu bankietu bądź prywatnego przyjęcia. W tym celu prosimy o kontakt z Recepcją, tel. 101 .

KWIATY

W naszym Hotelu możecie Państwo zamówić również kwiaty. W tym celu prosimy o kontakt z Recepcją, tel.: 101.

PARASOL

W Recepcji Hotelu można nieodpłatnie pożyczyć parasolkę.

INTERNET

Każdy pokój wyposażony jest w przewodowe łącze internetowe. Internet bezprzewodowy – WiFi dostępny jest również nieodpłatnie na terenie całego Hotelu.

 

PRZEDMIOTY POZOSTAWIONE W HOTELU

Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na jego koszt, na adres przez niego wskazany. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji Hotel przechowuje pozostawione przedmioty przez okres 1 miesiąca.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ MATERIALNA

Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających Go osób. Gość hotelowy powinien zgłosić szkodę Recepcji niezwłocznie po jej zauważeniu.

KARTA HOTELOWA

Koszt zniszczenia lub zgubienia karty hotelowej wynosi 100 zł.

RESTAURACJA „JOLKA”

Restauracja „Jolka” jest czynna codziennie od godz. 12:00 do godz. 22:00, tel.: 114.

TELEFONY

Recepcja: 101.
Restauracja „Jolka”: 114.

TELEFONY ALARMOWE

STRAŻ POŻARNA 998
POGOTOWIE RATUNKOWE 999
POLICJA 997
POŁĄCZENIA ALARMOWE Z TELEFONU KOMÓRKOWEGO 112

Rozmowy telefoniczne pomiędzy pokojami oraz innymi telefonami wewnętrznymi są bezpłatne. Opłaty za połączenie wychodzące naliczane są wg cennika operatora.