Zapytaj o termin:
Szanowni Goście
Serdecznie witamy w Hotelu „ACTIVE”. Dziękujemy za wybór naszego Hotelu jako miejsca Państwa pobytu i wypoczynku. Zapewniamy, że z naszej strony dołożymy wszelkich starań, aby pobyt w hotelu „ACTIVE” spełnił Państwa oczekiwania.
Do Państwa rąk oddajemy niniejszy Informator Hotelowy, który ma pełnić rolę przewodnika po naszym Hotelu i świadczonych przez nas usługach.
W wypadku pytań lub wątpliwości Pracownicy Hotelu są do Państwa dyspozycji.
Szanowni Rodzice, prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na dzieci przebywające w hotelu. Prosimy, aby nie przebywały same na tarasie, pomoście oraz przy wypożyczalni sprzętu pływającego.
Życzymy miłego i udanego pobytu
Dyrekcja i Pracownicy Hotelu „ACTIVE”
INFORMACJE OGÓLNE
Dla Państwa bezpieczeństwa i wygody prosimy o zapoznanie się z następującymi informacjami:
Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do Recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
RECEPCJA HOTELU, TEL.: 101
Pracownicy Recepcji służą Państwu pomocą. Udzielą oni wszelkich informacji na temat Hotelu, atrakcji turystycznych oraz wydarzeń kulturalnych i imprez.
DOBA HOTELOWA
Doba hotelowa rozpoczyna się pierwszego dnia pobytu o godzinie 14:00, kończy o godzinie 11:00 ostatniego dnia pobytu. Hotel może przedłużyć dobę w miarę dostępności pokoi. Życzenie przedłużenia pobytu Gość powinien zgłosić w Recepcji do godziny 22:00 dnia poprzedzającego termin najmu pokoju. Rozliczenie usług hotelowych następuje w recepcji w godzinach 10.00 – 22.00. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu albo innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania hotelu.
ODWIEDZAJĄCY
Prosimy o przyjmowanie Gości spoza Hotelu w godzinach od 10:00 do godz. 22:00. Gość hotelowy nie ma prawa przekazywać zwalnianego przez siebie pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.
ZAKAZ PALENIA
W hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia. W razie naruszenia zakazu zostaną Państwo obciążeni kosztami odświeżenia pokoju i interwencji straży pożarnej.
ZAKAZ PRZEBYWANIA ZWIERZĄT
Hotel nie przewiduje możliwości przebywania zwierząt w pokojach hotelowych.
CISZA NOCNA
Prosimy o zachowanie ciszy nocnej w godz. od 22:00 do 7:00.
DZIECI W HOTELU
Serdecznie witamy wszystkie dzieci w Hotelu „ACTIVE”. Łóżeczka dla dzieci oraz wanienki wstawiamy do pokoju na Państwa życzenie.
BUDZENIE
Informujemy Państwa o możliwości budzenia telefonem przez Recepcję, tel.: 101.
USŁUGI
Przesyłanie faxów, kopiowanie, wysyłanie listów, zamówienia taksówki – prosimy o kontakt z Recepcją, tel.: 101.
PARKING
Znajdujący się na terenie Hotelu parking samochodowy jest parkingiem niestrzeżonym – bezpłatnym. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie lub kradzież samochodu czy też innego pojazdu należącego do Gościa Hotelu.
PŁATNOŚĆ
Hotel przyjmuje wpłaty gotówkowe w PLN oraz wpłaty kartą płatniczą lub kredytową.
DODATKOWE DOPOSAŻENIE POKOJU
Zapotrzebowanie na dodatkowe ręczniki, poduszki, kołdry prosimy zgłosić Recepcji, tel.: 101.
DEPOZYT
W każdym pokoju znajduje się sejf hotelowy. W razie pytań prosimy o kontakt z Recepcją, tel.: 101.
POMOC MEDYCZNA
Prosimy o kontakt z Recepcją, tel.: 101.
BANKIETY, PRZYJĘCIA
Służymy pomocą w zorganizowaniu bankietu bądź prywatnego przyjęcia. W tym celu prosimy o kontakt z Recepcją, tel. 101 .
KWIATY
W naszym Hotelu możecie Państwo zamówić również kwiaty. W tym celu prosimy o kontakt z Recepcją, tel.: 101.
PARASOL
W Recepcji Hotelu można nieodpłatnie pożyczyć parasolkę.
INTERNET
Każdy pokój wyposażony jest w przewodowe łącze internetowe. Internet bezprzewodowy – WiFi dostępny jest również nieodpłatnie na terenie całego Hotelu.
PRZEDMIOTY POZOSTAWIONE W HOTELU
Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na jego koszt, na adres przez niego wskazany. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji Hotel przechowuje pozostawione przedmioty przez okres 1 miesiąca.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ MATERIALNA
Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających Go osób. Gość hotelowy powinien zgłosić szkodę Recepcji niezwłocznie po jej zauważeniu.
KARTA HOTELOWA
Koszt zniszczenia lub zgubienia karty hotelowej wynosi 100 zł.
TELEFONY
Recepcja: 101.
TELEFONY ALARMOWE
STRAŻ POŻARNA 998
POGOTOWIE RATUNKOWE 999
POLICJA 997
POŁĄCZENIA ALARMOWE Z TELEFONU KOMÓRKOWEGO 112
Rozmowy telefoniczne pomiędzy pokojami oraz innymi telefonami wewnętrznymi są bezpłatne. Opłaty za połączenie wychodzące naliczane są wg cennika operatora.